Jun 18, 2020

Saját vállalkozás beindításában segít a GLAMOUR

Rendezvénysorozat a pénzügyi önállóság és a női összetartás jegyében

Tapasztalatcsere és hasznos tanácsok – ezekkel segíthetik legjobban egymást azok a nők, akik saját vállalkozásukat menedzselik vagy még csak most tervezik az önálló üzlet beindítását. Hazai piacon működő mikro- és kisvállalkozásoktól származó, a valós üzleti életből merített gyakorlati tapasztalatok megosztását tűzte zászlajára a GLAMOUR magazin, ezért nem csupán print és online tartalomkínálatát bővíti az anyagi önállóság megteremtésére inspiráló anyagokkal, de egy önálló rendezvénysorozat formájában is teret ad a tudásmegosztásnak. A kezdeményezés jövő héten indul az egész napos GLAMOUR Small Business Summit online konferenciával.

A GLAMOUR leginkább az önerőből beindítható, legtöbbször egy kreatív ötleten alapuló mikro- és kisvállalkozások életre hívásában látja saját inkubátori szerepét. Ennek első állomása a GLAMOUR Small Business Summit online konferencia, amely június 27-én szombaton többek között olyan magyar üzletasszonyok előadásaival várja az érdeklődőket, mint Jagasics V. Hedvig, a Sugarbird divatmárka alapítója, Szalai Dóra, a Chez Dodo macaron manufaktúra alapítója, Tomán Szabina életmód-tanácsadó, Varga Sári, a Socially gasztromarketing ügynökség alapítója, vagy Muszula Tímea, a Laura Virágszalon képviseletében. A programból nem hiányozhatnak a pénzügyi és vállalkozásindítási tanácsok, ahogyan a munkapszichológiai ismeretek sem. A részletes szakmai program itt olvasható.

A június 27-i online rendezvény még csak a bemelegítés: a GLAMOUR Business eseménysorozat szeptemberben folytatódik egy kiterjesztett, bővebb szakmai programmal, egy sokszínű és inspiráló, személyes részvétellel zajló konferencia keretei között.

 

Rengeteg fiatal nőt elérő médiamárkaként felelősséget érzünk aziránt, hogy hazai sikertörténetek, követhető példák bemutatásával biztassuk az olvasóinkat: vegyék kezükbe az életüket, legyenek saját sikerük kovácsai a szakmájukban vagy a saját vállalkozásukban ugyanúgy, mint a magánéletükben. Hiszen az anyagi önállóság a szabad döntések egyik alappillére – mondja Maróy Krisztina főszerkesztő a rendezvénysorozat küldetéséről.

Klasszikus glossy anyagai mellett a GLAMOUR évek óta dolgozik a társadalmi szemléletformáláson: 2018 óta választja meg az Év Üzletasszonyát a Women of The Year gálán, a tartalomszerkesztés során pedig kiemelten kezeli a családi és szakmai élet egyensúlyának megteremtését, a családon belüli munkamegosztás és a láthatatlan munka kérdését, valamint helyet ad azoknak a személyes történeteknek is, amelyek a saját üzleti ötletek megvalósítására inspirálják az új generációt.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, valamint a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű, több mint 400 alkalmazottat foglalkoztató Ringier Axel Springer Magyarország a svájci-német tulajdonú, Közép-Kelet-Európában működő Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata. A Ringier Axel Springer Media AG több mint 200 digitális és nyomtatott kiadványra kiterjedő portfólióval rendelkezik Lengyelország, Magyarország, Szlovákia, Szerbia, Észtország, Litvánia és Lettország növekvő piacain.

 

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter

vállalati kommunikációs vezető

Ringier Axel Springer Magyarország Kft.

M: +36 30 606 7215

eszter.varga@ringieraxelspringer.hu