Dec 12, 2018

Nyilvános rendezvényekkel és digitális médiaképzéssel erősített idén a Ringier Axel Springer Magyarország

B2B és B2C vonalon is nyilvános rendezvényekkel debütált 2018-ban a Ringier Axel Springer
Magyarország. Két médiamárkája, a GLAMOUR és az EgészségKalauz.hu sikerrel indította útra
első, saját szervezésű publikus rendezvényét. Eközben a kiadó Digital Media Campus képzése
piaci igényekre adott választ nyolc alkalmas digitális márkamenedzsment tréningsorozatával,
amely elsősorban marketingkommunikációs szakembereknek hasznos.

A GLAMOUR magazin magyar kiadása sikeresen importálta idén novemberben a Nyugat-Európában
már olajozottan működő Beautyfesztivál koncepcióját: a belépőjeggyel látogatható kétnapos
szépségbörzén exkluzív helyszínen sorakoztatta fel beauty márkák hadát, hogy kényeztető kezelésekkel,
tanácsadással és szakmai előadásokkal örvendeztesse meg célközönségét. Két nap alatt közel kétezer
látogató volt kíváncsi a szépségmennyországra, a rendezvény Instagram-termése közel 245 ezer embert
ért el egy hétvége alatt.

Az EgészségKalauz.hu egészségportál szintén az év végi konferencia-szezonhoz csatlakozott
Egészségmarketing az online médiában című rendezvényével. Egész napos szakmai programja már első
nekifutásra teltházas lett: az egészségkommunikáció terén valós konverziót generáló digitális
megoldások közel százötven vidéki és fővárosi szakembert vonzottak.

Szintén 2018-ban helyezte piaci alapokra Digital Media Campus (DMC) képzését a Ringier Axel Springer
Magyarország. A kifejezetten gyakorlati ismeretekre fókuszáló négyhónapos tréning elsősorban a
marketingkommunikáció területein dolgozó szakembereknek segít abban, hogy magabiztosan
mozogjanak a digitális platformok világában és a legjobban hasznosítsák azok funkcióit a mindennapi
márkamenedzsmentben. „Nagyon kitágította a gondolkodásomat az a sok praktikus információ, amivel itt
találkoztam. Új ötletekre, megoldásokra inspirál a munkámban és tanultam olyat is, amit kis idő elteltével
már egy konkrét szituációban felhasználtam” – mondta a Digital Media Campus képzés legfontosabb
hozadékáról Szabó Rita, az AUDI HUNGARIA Zrt. vállalati kommunikációjának munkatársa.

A jegyértékesítéssel, illetve képzési díjjal járó rendezvények sikeres beindítása ugyan még nem jelenti új
üzletág létrejöttét a Ringier Axel Springer Magyarországon belül, de a publikus B2B és B2C események
hosszú távon sikeres kiegészítői lehetnek a kiadóvállalat alaptevékenységének.