Az elmúlt 15 év során az idei lesz az első tavasz, ami GLAMOUR-napok nélkül telik el. Ma startolt volna a közkedvelt shoppingmaraton, ha a járvány másként nem alakította volna az életünket. Az új helyzet mindenkitől megkövetelte a gyors alkalmazkodást, s nincs ez másként a glossy média világában sem. A GLAMOUR új formátumokkal segíti az adaptálódást az új élethelyzetekhez: long form tartalmakat kínál az elmélyült kikapcsolódáshoz, short form anyagokat otthoni testmozgáshoz, főzéshez, nyelvtanuláshoz.
Az elmélyült magazinolvasás élményét az online rádiózással ötvözik a GLAMOUR Talks podcastjai. A Glamour.hu-n, valamint a Spotify és Google Podcast platformokon futó 10 perces interjúkban olyan inspiráló vendégek osztják meg a gondolataikat, mint Verrasztó Evelyn úszó olimpikon, Orvos-Tóth Noémi klinikai szakpszichológus, Garam Judit, a NUBU márka tulajdonosa és tervezője, valamint dr. Gyurkó Szilvia, a Hintalovon Alapítvány alapítója, akit a gyermekjogok érdekében tett erőfeszítéseiért idén Women of The Year díjjal ismert el a magazin az Az év hősnője kategóriában.
A podcastok mellett a magazin videós riportműsora, a 2Szék sorozat is új epizódokkal jelentkezik a GLAMOUR YouTube csatornáján.
Mindeközben változatlanul, hónapról hónapra megjelenik a magazin friss lapszáma is az újságárusoknál.
A magazin közösségi felületei most, az otthonmaradós időszakban újabb lehetőségeket kínálnak arra, hogy a négy fal között is hasznosan, új élményekkel, virtuális társaságban teljen az idő. Két hete startolt el a magazin Instagram oldalán a Yoga Brunch-csal közösen szervezett 30 napos jógakihívás, amely mindössze egy hét leforgása alatt komoly népszerűségre tett szert: az aktuális jógapózokat naponta több mint 10 ezren tekintik meg. Hetente 3 alkalommal angolt tanulhatunk a GLAMOUR Facebook oldalán, a gasztronómiai szerelmesei pedig áprilisban kétszer is követhetik Marton Adrienn gasztroblogger, az Adri’s Kitchen alapítójának élő közvetítését a magazin Instagram oldalán.
A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, valamint a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű, több mint 400 alkalmazottat foglalkoztató Ringier Axel Springer Magyarország a svájci-német tulajdonú, Közép-Kelet-Európában működő Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata. A Ringier Axel Springer Media AG több mint 200 digitális és nyomtatott kiadványra kiterjedő portfólióval rendelkezik Lengyelország, Magyarország, Szlovákia, Szerbia, Észtország, Litvánia és Lettország növekvő piacain.
Sajtókapcsolat: