Feb 07, 2020

Gesztivel és Ganxstával indítja 2020-at a Blikk

A Milla meg a Verda kampány az első közös akció

rkakommunikációja felfrissítéséhez új partnert választott a Blikk. A vezető napilap márkastratégiáját a GRUND kreatív ügynökség gondolja újra 2020-ban, az első közös akció pedig már el is indult egy rendhagyó alkotópáros közreműködésével: a friss Blikk-kampány szövegírója Geszti Péter, hangja Ganxsta Zolee.

A Blikk most bárkiből milliomost csinál – ígéri a vezető hazai napilap új nyereményjátéka. A Milla meg a Verda szlogen világosan üzeni, hogy mi a tét: heti 1 milliós pénznyeremény 6 héten át, egy városi terepjáró és értékes pénzutalványok várnak a szerencsésekre, összesen 12 millió forint értékben.

A Blikk esetében nem a nyereményjáték az egyetlen, amiben tétet akarunk emelni. Ugyanez a célunk a márkakommunikáció terén is: új szemléletből születő látványos és hatékony megoldásokkal akarjuk fokozni a márka aktivitását 2020-ban. Ezért választottuk a GRUND-ot – mondja a partnerségről Tóth-Császár Gergely, a Blikket kiadó Ringier Axel Springer Magyarország marketing vezetője.

A Milla meg a Verda tehát az év első akciója, amit már a GRUND kreatív műhely hozott a Blikknek. A február-márciusi reklámkampányban Geszti Péter dalszövegének Ganxsta Zolee rapper ad hangot a kilencvenes évek bulislágere, a „Ha lemegy a nap” dallamán. A televíziós- és rádiós megjelenéseket közterületi és járműreklámok, display és print hirdetések teszik teljessé.

A kampány célja a Blikk nagyszabású nyereményjátékának hatékony és kreatív kommunikációja volt. A ritmikus szövegmondás – azaz esetünkben a rap – nagyot dobhat a kommunikáción, főleg, ha valóban jól csinálják. Ezért mi a műfaj egyik sztárját, Ganxsta Zoleet kértük fel rappelésre. A zene, a szlenges szöveg és a vizuális elemek harsánysága lendületessé, látványossá és emlékezetessé teszi a kampányt, kiemeli a zajból. Reméljük, sok embernek okozunk majd dallamtapadást, ezzel is hozzájárulva a kampány sikeréhez – mondta Geszti Péter.