Nov 30, 2018

Friss dizájnnal, új funkciókkal erősít az EgészségKalauz.hu

„Megújult az EgészségKalauz.hu: friss lett, letisztult, trendi és felhasználóbarát” – jelentette be ma
reggel az egészségportál saját szervezésű, Egészségmarketing az online médiában című
konferenciáján dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat ügyvezető
igazgatója. Hozzátette: a fejlesztések célja az volt, hogy az EgészségKalauz.hu olyan olvasói
élményt nyújtson, amely megfelel a mai elvárásoknak. Ezért az online magazin mutatós, könnyen
átlátható, teljesen reszponzív megjelenést kapott, olyan funkciókkal, amelyek egyszerűvé és
gyorssá teszik az adatbázisokban való keresést és a tartalom megosztását a közösségi
médiafelületeken.

Az egészségportál közkedvelt szolgáltatásai – a Gyógyszerkereső, a Betegségkereső és a
kalkulátorok is – új külsővel és kibővített keresési alkalmazásokkal várják mind a laikus, mind a
szakértő olvasókat.

„Fontosnak tartottuk, hogy az olvasói élmény növelése mellett a kreatív hirdetői elvárásoknak is
megfeleljünk: megújítottuk a szponzorációs felületeinket is, így partnereink márkakommunikációja
korszerű formátumokban, látványosan jelenik meg. Tartalmainkat természetesen „másodlagos
olvasóink”, a Google keresőmotorjai szempontjából is optimalizáltuk. Az EgészségKalauz.hu
megújulása óta eltelt tesztidőszak statisztikái azt mutatják, hogy erőfeszítéseinket siker
koronázza: az organikus forgalmunk növekvő tendenciát mutat” – hangsúlyozta Simon Izabella, a
portál vezető szerkesztője.

Az EgészségKalauz.hu 2017 márciusában került a Ringier Axel Springer Magyarország
portfóliójába, azóta egyedi látogatószáma megsokszorozódott (jelenleg átlagosan havonta közel
700.000 RU), Facebook rajongóinak tábora pedig megközelíti a 90 ezret.