Mar 26, 2019

Employer Branding-díjas a Ringier Axel Springer Magyarország

A Digital Media Campus program elismeréseképpen a Magyar Public Relations
Szövetség az Employer Branding Award különdíjával tüntette ki március 25-én a Ringier Axel Springer
Magyarországot a kitűnő munkáltatói márkaépítési gyakorlatáért.

Negyedik alkalommal hirdette meg a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding
Awardot, hogy megismerje a közönség és a szakma a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési
módszereket. A díjakkal azokat a vállalatokat ismerték el, melyek a legkiválóbb Employer Branding-
programokat dolgozták ki és hajtották végre.

A Ringier Axel Springer Magyarország a belső képzési programját, a Digital Media Campust nevezte a
versenyre, amely segít a munkatársaknak otthonosan mozogni a digitális világban: a kétféléves
tréningsorozat tavaszi és őszi szemeszterre osztva speciális szakmai továbbképzési lehetőséget
biztosít díjmentesen a médiavállalat munkavállalói számára.

A középvállalatok Employer Branding Kampány Kategóriájában különdíjjal ismerték el a Ringier Axel
Springer Magyarországot a Digital Media Campusnak köszönhetően, a díjat átadó Jobbágy Eszter, a
HP Enterprises hr-szakembere kiemelte, hogy a pályázat különlegességét a kollégák edukációján túl a
vállalaton belüli funkciók eredményes együttműködése jelenti.

„A Digital Media Campus a felsővezetés által támogatott egyedülőálló program, amelyet ebben az
évben is folytatunk, büszkék vagyunk a Digital Media Campus közösségépítő erejére is, amiből a
kollégáink a mindennapi munkájuk során sokat profitálnak. A 2016-ban indított magas színvonalú
képzés olyannyira ismert lett, hogy kiterjesztettük a partnereink felé is, idén már a második csoportot
indítjuk” – fogalmazott Dr. Király Mária, a Ringier Axel Springer Magyarország operatív ügyvezetője a
díjátadón.

Maróy Krisztina, a Digital Media Campus vezetője hozzátette, hogy a képzés nemcsak a
résztvevőkben erősíti a munkahely iránti elköteleződést, hanem cégen belül, a teljes szervezetben
pozitív hatást ér el. A Digital Media Campus valamennyi végzett résztvevője nagykövetként képviseli a
szervezeten belül és kívül egyaránt a programot és az ott elsajátított vállalati kultúrát és értékeket.