Jun 30, 2021

A Blikk napilap előfizetői figyelmébe: 2021. július 1-jétől változik a Blikk kézbesítése

Tisztelt Előfizetőink!

Az elmúlt hetekben a Blikk napilapban és postai levél útján tájékoztattuk Önöket arról, hogy 2021. július 1-jétől megváltozik a Blikk kézbesítése: a Magyar Posta helyére új szolgáltató lép. Ezért július 1-jétől várhatóan nem az eddig megszokott kézbesítő munkatárs viszi majd Önnek házhoz a lapot.

Amennyiben az újság kézbesítéséhez az új kézbesítő kollégának speciális információra van szüksége (például kapukódra vagy kulcsra a lépcsőházba bejutáshoz ), kérjük, ezt az információt személyesen jelezze felé.

Amennyiben a kézbesítésnek semmilyen akadálya nincs, de mégsem kapta meg napilapunkat, kérjük, hívja az Ügyfélszolgálatunkat a +36-80/202-112-es, ingyenesen hívható telefonszámon (munkanapokon, hétfőtől-csütörtökig 9-16 óra, pénteken 9-14 óra között), vagy keresse kézbesítő partnerünk, a MédiaLOG-DMHM Zrt. Ügyfélszolgálatát a +36-1/999-9689-es, illetve a +36-1/460-2753-as telefonszámon (munkanapokon 7-17 óra között).

Együttműködését ezúton is köszönjük!

További információ, gyakori kérdések és válaszok: https://www.lapot.hu/gyik