All Brands

Stratégia

Ringier Axel Springer Media AG növekedési és digitalizálási stratégiát folytat annak érdekében, hogy megfeleljen a média területén bekövetkező strukturális változások támasztotta kihívásnak

Ringier Axel Springer Media AG, mint Lengyelország, Magyarország, Szlovákia és Szerbia egyik vezető médiatársasága, tovább szándékozik bővíteni pozícióját és Közép- és Kelet-Európa vezető integrált multimédia-vállalatává kíván válni.
A vállalat nyereséges növekedése és sikere alapvetően az alábbi tényezőkön nyugszik:
• Print-alapú központi márkák – a vállalat valamennyi országban domináns szerepet tölt be a bulvárpiacon, portfóliója csúcspozíciójú napilapokat és magazinokat foglal magában. Ezek az erős lapok képezik a vállalat sikerének alapját és ezért a jövőben is erősítésre és fejlesztésre kerülnek.
• Keresztmédia-kiterjesztés – további fejlődésre kerül sor a jövőben az erős print márkák digitális változatai tekintetében. Ezért a vállalat struktúráját és szervezetét oly módon alakítja át, hogy ezzel a print, az online és a mobil csatornák optimális integrációját érje el.
• Új üzleti szegmensek elérése – a digitális vállalatokba és új üzleti modellekbe történő beruházások további jövedelemforrást biztosítanak a vállalat számára és hasznos módon egészítik ki a meglévő erős portfóliót.