All Brands

Sokkal több tartalmat és interaktív jelenlétet ígér a megújult GLAMOUR.hu

A megváltozott olvasói igényekre válaszolva öltözött új köntösbe a Glamour.hu (korábban glamouronline.hu). Az új platform kialakításában a mobil látogatottság növekedése, a trendibb, fiatalosabb megjelenés és a könnyebb kezelhetőség játszották a főszerepet, a tartalom ugyanakkor a továbbiakban is azokra a témákra fókuszál, ami a GLAMOUR sikerének kulcsa.

A GLAMOUR – egyébként integrált szerkesztőségében – mostantól négy dedikált online szerkesztő gondoskodik a naponta frissülő tartalomról. Maradtak a kultikus rovatok, csak még több divat, még több szépségápolás és videók várhatók, valamint rendszeres és kihagyhatatlan cikksorozatok, melyek eddig is a divatsite gerincét adták. Továbbra sem lesz átfedés a magazin és a weboldal tartalma között, a kettő sokkal inkább kiegészíti, erősíti egymást.

„A GLAMOUR márka olyan tippeket ad, amit a fiatal nők könnyen beilleszthetnek az életükbe. Olyan öltözékeket, ruhákat mutatunk, amiket már este felvehetnek a partiba, vagy holnap a munkába, ami nem áll távol tőlük, hanem a sajátjuknak érzik. Legfőbb szándékunk a nők életének szebbé, tartalmasabbá tétele. Olyanok vagyunk az olvasóink számára, mint a legjobb barátnők” – mondta Maróy Krisztina, a GLAMOUR Magazin és a GLAMOUR.HU főszerkesztője.

Erősebb jelenlétet terveznek a trendi közösségi média felületeken is, mint például az Instagram vagy a Viber, hogy még dinamikusabban tudják szolgáltatni és diktálni a legújabb híreket és trendeket.  Mivel a GLAMOUR.HU-t legtöbben az okostelefonjukon olvassák, ezért a változtatásokkal céljuk egyértelműen egy telefonképernyőre optimalizált, felhasználóbarát oldal megalkotása volt. Így a GLAMOUR követői mindenkor, mindenhol és minden csatornán a jól megszokott vegytiszta divat, stílus, szépségápolás, sztárok, fitness, foodporn tartalomban részesülhetnek.

 

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer AG leányvállalata.