All Brands

Nyilvános rendezvényekkel és digitális médiaképzéssel erősített idén a Ringier Axel Springer Magyarország

B2B és B2C vonalon is nyilvános rendezvényekkel debütált 2018-ban a Ringier Axel Springer Magyarország. Két médiamárkája, a GLAMOUR és az EgészségKalauz.hu sikerrel indította útra első, saját szervezésű publikus rendezvényét. Eközben a kiadó Digital Media Campus képzése piaci igényekre adott választ nyolc alkalmas digitális márkamenedzsment tréningsorozatával, amely elsősorban marketingkommunikációs szakembereknek hasznos.

A GLAMOUR magazin magyar kiadása sikeresen importálta idén novemberben a Nyugat-Európában már olajozottan működő Beautyfesztivál koncepcióját: a belépőjeggyel látogatható kétnapos szépségbörzén exkluzív helyszínen sorakoztatta fel beauty márkák hadát, hogy kényeztető kezelésekkel, tanácsadással és szakmai előadásokkal örvendeztesse meg célközönségét. Két nap alatt közel kétezer látogató volt kíváncsi a szépségmennyországra, a rendezvény Instagram-termése közel 245 ezer embert ért el egy hétvége alatt.

Az EgészségKalauz.hu egészségportál szintén az év végi konferencia-szezonhoz csatlakozott Egészségmarketing az online médiában című rendezvényével. Egész napos szakmai programja már első nekifutásra teltházas lett: az egészségkommunikáció terén valós konverziót generáló digitális megoldások közel százötven vidéki és fővárosi szakembert vonzottak.

Szintén 2018-ban helyezte piaci alapokra Digital Media Campus (DMC) képzését a Ringier Axel Springer Magyarország. A kifejezetten gyakorlati ismeretekre fókuszáló négyhónapos tréning elsősorban a marketingkommunikáció területein dolgozó szakembereknek segít abban, hogy magabiztosan mozogjanak a digitális platformok világában és a legjobban hasznosítsák azok funkcióit a mindennapi márkamenedzsmentben. „Nagyon kitágította a gondolkodásomat az a sok praktikus információ, amivel itt találkoztam. Új ötletekre, megoldásokra inspirál a munkámban és tanultam olyat is, amit kis idő elteltével már egy konkrét szituációban felhasználtam” – mondta a Digital Media Campus képzés legfontosabb hozadékáról Szabó Rita, az AUDI HUNGARIA Zrt. vállalati kommunikációjának munkatársa.

A jegyértékesítéssel, illetve képzési díjjal járó rendezvények sikeres beindítása ugyan még nem jelenti új üzletág létrejöttét a Ringier Axel Springer Magyarországon belül, de a publikus B2B és B2C események hosszú távon sikeres kiegészítői lehetnek a kiadóvállalat alaptevékenységének. 
 
A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online magazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.