All Brands

Mobilon első a Blikk.hu

A napi híreket mobiltelefonon olvasók többsége, közel 1,5 millió felhasználó választotta 2017 szeptemberében a blikk.hu-t, amely ezzel mobilnézetben első lett az auditált magyar nyelvű digitális hírcsatornák között. Így már nem csupán nyomtatott formátumban piacvezető a Blikk, de okostelefonon is az első helyre lépett.

A 2017. szeptemberi DKT/OLA adatok alapján havi 1.472.386 valós felhasználóval (Real User) a blikk.hu lett a leglátogatottabb hazai híroldal mobilon, megelőzve ezzel az élbolyba tartozó legnagyobb hírportálokat.

A Ringier Axel Springer kiadóvállalat hagyományosan erős a nyomtatott lap- és magazinpiacion, de évek óta tudatosan koncentrál digitális portfóliójának erősítésére is. „A RAS Magyarország mobilon is a piacvezetők közé törekszik, hiszen a digitális tartalomfogyasztókat egyre inkább ezen a platformon lehet elérni. A Blikk.hu mellett a Glamour.hu és az új trendsetter oldalunk, a Noizz.hu oldalletöltéseinek meghatározó része szintén mobilról érkezik.” – foglalja össze a RAS tapasztalatait dr. Bayer József, a médiavállalat ügyvezető igazgatója.