All Brands

A második világháború történetével folytatja bookazine sorozatát a Ringier Axel Springer Magyarország

Az első kiadvány sikere a termékvonal megerősítésére ösztönzi a kiadót

Tavaly novemberben dobta piacra első bookazine-ját a Ringier Axel Springer Magyarország. Az I. világháború történetét bemutató színes ismeretterjesztő kötet sikere felülmúlta a várakozásokat, ezért a kiadó úgy döntött, idén megerősíti ezt a termékcsoportját. Ma jelent meg a sorozat következő tagja, amely a II. világháború eseményeit dolgozza fel.

„A GEO magazinnál nyert tapasztalataink az mutatták, hogy a történelmi tematikára különösen nyitott az ismeretterjesztő irodalmat fogyasztó magyar olvasóközönség” – mondja Koszó-Stammberger Kinga, a Bookazine Bestseller sorozat főszerkesztője. Erre épített a kiadóvállalat, amikor tavaly novemberben piacra dobta az I. világháború történéseit és hatásait összefoglaló első bookazine-ját. A sok szemléltető ábrával, korabeli fotókkal és tartalmi kitekintésekkel tűzdelt színes ismeretterjesztő kiadványt várakozáson felüli érdeklődés övezte, ezért 2019-ben újabb négy kötet megjelenése várható.

A sorozat második tagja A II. világháború története címmel ma került a magazinárusok polcaira. "Kötetünkben részletesen áttekintjük a háború kulcseseményeit, Lengyelország lerohanásától Japán fegyverletételéig, de bemutatjuk a harci cselekmények utáni főbb momentumokat is, a haláltáborok felszabadításától, a nácik perbefogásán keresztül a hidegháború első jeléig. Ezúttal is a felnőtt olvasóközönséget célozzuk meg, hiszen háborúról van szó és kendőzetlenül mutatjuk meg a veszteségeket” – mesél a kötetről a főszerkesztő.

A bookazine formátum sikeréhez természetesen a műfaji jellemzői is nagyban hozzájárulnak, hiszen a kiadvány befogadható terjedelemben, látványosan ad átfogó képet egy-egy érdekes témáról, de figyel arra, hogy hasznos és értékes tartalmat nyújtson az olvasónak, mégpedig hitelesen és egyetlen helyen. Mindezzel többet tud kínálni a mai olvasónak, mint az internetes böngészés.

 

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, valamint a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport több mint 400 alkalmazottat foglakoztat, a svájci-német tulajdonú, Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a Ringier Axel Springer AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter

vállalati kommunikációs menedzser

Ringier Axel Springer Magyarország Kft.

M: +36 30 606 7215

eszter.varga@ringieraxelspringer.hu