All Brands

Konzorciumi megállapodást kötött a Ringier Axel Springer Magyarország Kft. (RAS) és az Oander

A magyar online kiskereskedelmi forgalom robbanásszerű növekedésével egyre több hagyományos vállalkozás ismeri fel a digitális értékesítés jelentőségét. A médiavállalat és az e-kereskedelmi megoldásokban, elsősorban webáruházak fejlesztésében tapasztalt cég együttműködése, a RAS/Oander Digital Transaction őket célozza majd átfogó szolgáltatáscsomagjával.

Az online piactérre lépő cégekben – legyenek azok multinacionális vállalatok vagy kkv-k – előbb-utóbb megfogalmazódik az igény az egyablakos ügyintézésre, tehát egy „one-stop shop” megoldásra. Nekik az a legnagyobb segítség, ha nemcsak egy webshopot kapnak, hanem a digitális ügynökségük teljeskörű szolgáltatáscsomaggal tudja támogatni az értékesítési tevékenységüket. Itt találkozik a RAS és az Oander tudása, hiszen közösen lefedik a teljes digitális tranzakciós folyamatot: az online márkaépítést, a közösségi elfogadottság elérését és végül a tényleges konverziót.

„Az Oanderben egy olyan partnert találtunk, amely több száz webáruház fejlesztésével a háta mögött nem csak a fejlesztésben és a digitális tranzakciós szolgáltatásokban, de az online stratégiaépítésben is jelentős tapasztalattal bír. Vezető médiavállalatként mindehhez nem csupán a hirdetési felületeinket, de marketing, közösségi média és BTL tapasztalatunkat is hozzá tudjuk tenni. A Blikk.hu, Glamour.hu, Egészségkalauz.hu és Noizz.hu oldalak tulajdonosaként a hatékony csatornáinkat is a kampányok integrált részeként tudjuk kezelni” - mondta Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatója, aki a médiavállalat részéről irányítja az új együttműködést.

„A RAS-Oander konzorcium stratégiájának középpontjában minden esetben a lead generálás, a konverzió és a vevőelköteleződés áll. Az omnichannel megközelítésben az értékesítő cég több csatornán keresztül, egységes és összehangolt módon kommunikál a vásárlóival, miközben vonzza és elégedetté teszi őket a marketing tevékenységével. A mix fontos részét képezi a közösségi kommunikáció és azok a natív tartalmak, amelyeket az adott témához legközelebb álló RAS szerkesztőség biztosít a hirdetőknek. – nyilatkozta az együttműködés előnyeiről Ocskay László, a RAS / Oander Digital Transaction vezetője.

Az ügynökség összesen 70 szakértővel dolgozik a legkülönfélébb szakterületekről: front end fejlesztőktől a szervezeti tanácsadókon át a médiavásárlókig. Velük működnek együtt a RAS Magyarország Kft. különböző szerkesztőségei. A várakozások szerint az első közös projektek az egészségügyi, banki és retail szektor szereplőitől érkeznek majd.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online trendmagazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

Az Oanderről

Az OANDER egy budapesti, e-commerce fókuszú digitális műhely. Az elmúlt 10 évben a csapat ergonómiai tervezői, grafikusai, rendszer tervezői, fejlesztői és produkciós szakemberei több mint száz webáruházat, vállalati site-ot és médiaportált hoztak létre és vezettek be a magyar e-kereskedelmi piacra.