All Brands

Karolina Tyniec-Margańska a Ringier Axel Springer Media AG új kommunikációért és közkapcsolatokért felelős csoportszintű igazgatója

Augusztus 16-tól Karolina Tyniec-Margańska tölti be a Ringier Axel Springer Media AG-nál a kommunikációért és közkapcsolatokért felelős csoportszintű igazgatói pozíciót. Karolina Tyniec-Margańska egyidejűleg a lengyelországi vállalati kommunikációt is irányítja, továbbá ő tölti be a vállalati kommunikációs részleg igazgatói tisztét a Grupa Onet-RAS Polskánál.

Karolina Tyniec-Margańska mindkét posztján kiemelt figyelmet szentel a Ringier Axel Springer Media AG és a Grupa Onet-RAS Polska kommunikációs stratégiájának és az ahhoz köthető projekteknek. Az új kommunikációs és közkapcsolati vezető Mark Dekan Ringier Axel Springer Media AG és Grupa Onet-RAS Polska CEO beosztottjaként végzi a feladatát Varsóban.

Mark Dekan, a Ringier Axel Springer Media AG és a Grupa Onet-RAS Polska CEO-ja a kinevezés kapcsán: “Karolina Tyniec-Margańska vezeti mostantól a kommunikációs területet, beleértve többek között a vállalati kommunikációt, a médiakapcsolatokat, a belső kommunikációt, illetve a Ringier Axel Springer Media AG közép- és kelet-európai közügyeit érintő kommunikációját. Ő koordinálja és felügyeli szoros együttműködésben a szlovákiai, magyarországi és szerbiai kommunikációs illetékesekkel a vállalat közép- és kelet-európai csoport szintű kommunikációját. Karolina Tyniec-Margańska a Grupa Onet-RAS Polska történetének fontos pontján kapcsolódik be: Most zajlik a lengyelországi vállalatcsoport tagvállalatainak fúziója. Szeptembertől a cég neve immár Ringier Axel Springer Polska Sp. z o. o. lesz."

Karolina Tyniec-Margańska: „A médiapiaci változások, illetve a Ringier Axel Springer Polska tevékenységeinek egy cégbe történő integrálása számos üzleti, és ebből kifolyólag kommunikációs lehetőséget tartogat. Örömmel csatlakozom a csapathoz ebben a cég fejlődése szempontjából meghatározó időszakban, így én is részese leszek a változásnak, és támogatni fogom a Ringier Axel Springert abban, hogy még erősebb márkává és szervezetté váljon Közép- és Kelet-Európában.”
 
Karolina Tyniec-Margańska politológus, média szakértő, coach és startup-mentor. Az elmúlt öt évben nemzetközi cégek vállalati, digitális és marketing kommunikációs és közkapcsolati részlegeit vezette. Idén augusztus közepéig az innogy Polska vállalati kommunikációs és közkapcsolati részlegét irányította. Karolina Tyniec-Margańska az energiaipar legnagyobb lengyelországi és európai cégeinél kapcsolódott be stratégiai csoportok munkájába. Nevéhez kötődik az innogy márka lengyelországi bevezetése, illetve a szektor képviselete Brüsszelben.