All Brands

Idén a NANE munkáját segíti a GLAMOUR Gardróbfrissítés akciója

Szeptember 29-30-án 5. alkalommal rendezte meg nagysikerű ruhacsere akcióját a GLAMOUR magazin a budapesti Fashion Streeten. Hagyományaihoz híven az akció ismét jó ügyeket szolgált: amellett, hogy környezettudatosságra ösztönözte a vásárlókat, a stílusos ruhabörzén összegyűjtött bevételt – több mint 650.000 Forintot – nyújt a Nők A Nőkért Az Erőszak Ellen Egyesületnek (NANE). Az adományt internetes telefonközpont létrehozására fordítja a szervezet, hogy önkéntesei otthonról is fogadhassák a segélyhívásokat.

A GLAMOUR évente megrendezi jótékonysági akcióját, melynek során arra buzdítja olvasóit és közösségi követőit, hogy megunt ruháikat ne dobják ki, hanem bánjanak velük felelősen: a magazinhoz mellékelt, már ikonikussá vált ruhagyűjtő zsákban küldjék el jó állapotban lévő, feleslegessé vált ruhadarabjaikat a szerkesztőségnek, hogy azok új gazdára találhassanak. A magazin erre a célra hozta létre pop-up üzletét a budapesti Fashion Streeten, ahol a vásárlók az elmúlt hétvége során egységesen 500 forintos áron juthattak hozzá a megunt, de még mindig trendi darabokhoz.

Ezúttal minden eddiginél több zsák ruha érkezett a rendezvényre: az idei mennyiség 25 százalékkal szárnyalta túl a tavalyit. A hétvégi ruhacsere bevétele meghaladta a 650.000 Forintot, amelyet a NANÉ-nak, a Nők A Nőkért Az Erőszak Ellen Egyesületnek ajánlották fel a szervezők.
Az akció után megmaradt ruhákat a Máltai Szeretetszolgálatnak ajánlja fel a GLAMOUR kiadója, a Ringier Axel Springer Magyarország.

„A NANE ingyenesen hívható segélyvonala 1994 óta, lassan 25 éve fogadja bántalmazott nők hívásait. A vonal végén ülő segítő szakemberek összesen közel 1000 beszélgetést folytatnak le egy év alatt, teszik mindezt saját idejükben, önkéntes munkában. A GLAMOUR felajánlása végre lehetővé teszi, hogy felújíthassuk a segélyvonal teljes rendszerét, aminek köszönhetően egyszerűbbé válik a hívások otthonra történő átírányása is. Mindez óriási segítség az önkénteseink számára” – mondta a NANE képviseletében Winkler Zsuzsanna.

„Elsősorban az olvasóinknak és a követőinknek tartozom köszönettel azért, hogy évről évre egyre többen veszik a fáradságot, hogy elküldjék nekünk a megunt ruháikat és eljönnek a rendezvényünkre. A partnereink száma is bővült idén: a Fashion Street üzemeltetői mellett a közös cél mellé állt a Surf mosószer, a Foxpost csomagküldő szolgálat és a Bubbles ruhatiszító-hálózat is. A magazin munkatársai pedig már hónapok óta dolgoznak az akció sikeréért a szerkesztőségi munkájukon felül. Hálás vagyok minden részvevő erőfeszítéseiért” – mondta Maróy Krisztina, a GLAMOUR főszerkesztője.

A Gardróbfrissítést ezúttal öt hazai divatvlogger – Alexy Vivien, Herczeg Hajni, Soulshine by Andi, Ditke és Czene Kitti – is támogatta szeptember folyamán. A HIVE Creative ügynökség menedzselésével lebonyolított influencer-együttműködés eredményes volt: a vloggerek posztjaira az Instagramon 19 ezer like érkezett, a YouTube videókat együttvéve 128 ezren tekintették meg. Utóbbi platformon 5000 like-kal és 250 kommenttel büszkélkedhetnek az influencerek Gardróbfrissítés-anyagai.

https://www.youtube.com/watch?v=1Xoi_s7Ywf4

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, valamint a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport több mint 400 alkalmazottat foglakoztat, a svájci-német tulajdonú, Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a Ringier Axel Springer AG leányvállalata.

A NANE-ról

A Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen (NANE) Egyesület 1994 januárjában alakult azzal a céllal, hogy segélyvonalat indítson bántalmazott nők részére. A segélyvonalon a családon belüli erőszak és a párkapcsolati erőszak területén képzett önkéntesek immár 24 éve fogadják a hívásokat az ország minden részéről. Hétköznapokon – szerda kivételével – este hattól tíz óráig tartó ügyeletük napi 5-8 családon belüli erőszakkal kapcsolatos ügyet regisztrál. A NANE azt az elvet képviseli, mely szerint a családon belüli erőszak nem magánügy. Számos nemzetközi egyezmény és ajánlás kimondja, hogy a családon belüli, nők és gyerekek elleni erőszak megszüntetése állami feladat. Egy ilyen mértékű társadalmi problémát természetesen egy civil szervezet nem tud egymaga megoldani, azonban a bántalmazás felismerése, az áldozatok ítélkezésmentes meghallgatása és tapasztalataik tolmácsolása a döntéshozók felé óriási jelentőséggel bír. Ezeken felül az egyesület kiemelt feladatai közé tartozik a családon belüli erőszak társadalmi jelenségéről szóló ismeretek terjesztése, publikációk írása, képzések és kampányok koordinálása.

A Hive Creative Kft.-ről

A Hive Creative Kft. kilenc éve alapított kommunikációs tanácsadó cég, vezetői több mint húsz év ügynökségi és ügyféloldali tapasztalattal rendelkeznek. A munkatársak szakmai erősségeire építve született meg a kreatív kaptár, amely elsősorban integrált kampányok tervezésével és kivitelezésével foglalkozik. Az elérhető szolgáltatások kiterjednek a PR kampányok teljes körű kivitelezésétől az ATL, a BTL, és a CSR tevékenységeken át egészen a napjainkban népszerű influencer marketing eszközökig. Mindezek mellett kiemelt hangsúlyt fektet az employer branding, vagyis munkáltatói márkaépítés minden apró részletére.