All Brands

Sajtóközlemények

Nyilvános rendezvényekkel és digitális médiaképzéssel erősített idén a Ringier Axel Springer Magyarország

B2B és B2C vonalon is nyilvános rendezvényekkel debütált 2018-ban a Ringier Axel Springer Magyarország. Két médiamárkája, a GLAMOUR és az EgészségKalauz.hu sikerrel indította útra első, saját szervezésű publikus rendezvényét. Eközben a kiadó Digital Media Campus képzése piaci igényekre adott választ nyolc alkalmas digitális márkamenedzsment tréningsorozatával, amely elsősorban marketingkommunikációs szakembereknek hasznos.

A GLAMOUR magazin magyar kiadása sikeresen importálta idén novemberben a Nyugat-Európában már olajozottan működő Beautyfesztivál koncepcióját: a belépőjeggyel látogatható kétnapos szépségbörzén exkluzív helyszínen sorakoztatta fel beauty márkák hadát, hogy kényeztető kezelésekkel, tanácsadással és szakmai előadásokkal örvendeztesse meg célközönségét. Két nap alatt közel kétezer látogató volt kíváncsi a szépségmennyországra, a rendezvény Instagram-termése közel 245 ezer embert ért el egy hétvége alatt.

Az EgészségKalauz.hu egészségportál szintén az év végi konferencia-szezonhoz csatlakozott Egészségmarketing az online médiában című rendezvényével. Egész napos szakmai programja már első nekifutásra teltházas lett: az egészségkommunikáció terén valós konverziót generáló digitális megoldások közel százötven vidéki és fővárosi szakembert vonzottak.

Szintén 2018-ban helyezte piaci alapokra Digital Media Campus (DMC) képzését a Ringier Axel Springer Magyarország. A kifejezetten gyakorlati ismeretekre fókuszáló négyhónapos tréning elsősorban a marketingkommunikáció területein dolgozó szakembereknek segít abban, hogy magabiztosan mozogjanak a digitális platformok világában és a legjobban hasznosítsák azok funkcióit a mindennapi márkamenedzsmentben. „Nagyon kitágította a gondolkodásomat az a sok praktikus információ, amivel itt találkoztam. Új ötletekre, megoldásokra inspirál a munkámban és tanultam olyat is, amit kis idő elteltével már egy konkrét szituációban felhasználtam” – mondta a Digital Media Campus képzés legfontosabb hozadékáról Szabó Rita, az AUDI HUNGARIA Zrt. vállalati kommunikációjának munkatársa.

A jegyértékesítéssel, illetve képzési díjjal járó rendezvények sikeres beindítása ugyan még nem jelenti új üzletág létrejöttét a Ringier Axel Springer Magyarországon belül, de a publikus B2B és B2C események hosszú távon sikeres kiegészítői lehetnek a kiadóvállalat alaptevékenységének. 
 
A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online magazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

 

több

Friss dizájnnal, új funkciókkal erősít az EgészségKalauz.hu

„Megújult az EgészségKalauz.hu: friss lett, letisztult, trendi és felhasználóbarát– jelentette be ma reggel az egészségportál saját szervezésű, Egészségmarketing az online médiában című konferenciáján dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország médiavállalat ügyvezető igazgatója. Hozzátette: a fejlesztések célja az volt, hogy az EgészségKalauz.hu olyan olvasói élményt nyújtson, amely megfelel a mai elvárásoknak. Ezért az online magazin mutatós, könnyen átlátható, teljesen reszponzív megjelenést kapott, olyan funkciókkal, amelyek egyszerűvé és gyorssá teszik az adatbázisokban való keresést és a tartalom megosztását a közösségi médiafelületeken.

Az egészségportál közkedvelt szolgáltatásai – a Gyógyszerkereső, a Betegségkereső és a kalkulátorok is – új külsővel és kibővített keresési alkalmazásokkal várják mind a laikus, mind a szakértő olvasókat.

„Fontosnak tartottuk, hogy az olvasói élmény növelése mellett a kreatív hirdetői elvárásoknak is megfeleljünk: megújítottuk a szponzorációs felületeinket is, így partnereink márkakommunikációja korszerű formátumokban, látványosan jelenik meg. Tartalmainkat természetesen „másodlagos olvasóink”, a Google keresőmotorjai szempontjából is optimalizáltuk. Az EgészségKalauz.hu megújulása óta eltelt tesztidőszak statisztikái azt mutatják, hogy erőfeszítéseinket siker koronázza: az organikus forgalmunk növekvő tendenciát mutat” – hangsúlyozta Simon Izabella, a portál vezető szerkesztője.

Az EgészségKalauz.hu 2017 márciusában került a Ringier Axel Springer Magyarország portfóliójába, azóta egyedi látogatószáma megsokszorozódott (jelenleg átlagosan havonta közel 700.000 RU), Facebook rajongóinak tábora pedig megközelíti a 90 ezret.

 

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online trendmagazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter
vállalati kommunikációs menedzser
Ringier Axel Springer Magyarország Kft.
M: +36 30 606 7215
eszter.varga@ringieraxelspringer.hu

több

Első bookazine-ját dobta piacra a Ringier Axel Springer Magyarország

Bookazine Bestseller néven vezet be új terméket a Ringier Axel Springer Magyarország. Ma kerül a magazin- és könyvárusok polcaira a történelmi tematikával tervezett bookazine sorozata első tagja, amely az I. világháború történelmi hátterét, eseményeit és hatásait dolgozza fel színes ismeretterjesztő kötet formájában.

 

A Ringier Axel Springer Magyarország első bookazine-ja az I. világháború lezárásának centenáriumi évében, a harcok tényleges lezárását jelentő fegyverszünet aláírásának dátumához igazítva kerül a lap- és könyvárusok polcaira. A kötet ötvözi az ismeretterjesztő könyvek és a magazinok témafeldolgozásának előnyeit: bőséges vizuális tartalommal, ugyanakkor részletes és átfogó ismeretanyagot nyújtva tárgyalja a nagy horderejű konfliktust.

„Első bookazine-unkat húszezer példányban adjuk ki és országos terjesztésben értékesítjük a lap- és könyvterjesztő hálózatokban. A Bookazine Bestseller sorozat jövőre újabb történelmi témában jelenik majd meg, hosszú távon pedig időszakos kiadványként tervezzük publikálni” – mondja Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer Magyarország kiadóigazgatója.

Az első világháború története címmel megjelent kiadvány a téma iránt érdeklődő, de laikus felnőtt olvasóközönséget szólítja meg. A felnőtt publikum ezúttal valóban hangsúlyos: a korabeli fotókkal gazdagon illusztrált kiadvány megrázó pillanatokat örökít meg, kendőzetlenül mutatva a háború valódi arcát. Hazai szempontból nézve a kötet tartalmi oldalról is újat nyújt azáltal, hogy a Brit Birodalom szemszögéből dolgozza fel az eseményeket és a nagyhatalmak szerepére koncentrál.
 
„Kiadványunk hasznos kiegészítője az I. világháború magyar ismeretterjesztő irodalmának, ráadásul olyan kevésbé megszokott, de releváns kitekintéseket is tartalmaz, amelyekhez más forrásból csak nehezen lehetne hozzáférni. Ilyen többek között az az összeállítás, amely megvilágítja, hogy a Nagy Háború hány szálon és módon generálta a nők társadalmi szerepének változásait, kihatással napjaink szociális berendezkedésére is. Ez a fejezet már önmagában is egy értékes gender tudástárral egészíti ki a hazai ismeretterjesztést” – mondja Koszó-Stammberger Kinga, a GEO magazin főszerkesztője, aki a történelem kiváló ismerőjeként a Bookazine Bestseller tartalomszerkesztésért is felel.

 

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, valamint a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport több mint 400 alkalmazottat foglakoztat, a svájci-német tulajdonú, Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a Ringier Axel Springer AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter
vállalati kommunikációs menedzser
Ringier Axel Springer Magyarország Kft.
M: +36 30 606 7215
eszter.varga@ringieraxelspringer.hu

több

Nagy dobásra készülnek - hazai sztárok veszik át az uralmat a Noizz.hu-n

A „C generáció”, azaz a connected nemzedék kedvelt weboldala, a Noizz.hu olyan formabontó, dinamikus formátumot rendszeresít, amelyet a hazai digitális médiatermékek korábban csak alkalomszerűen használtak. A Terepcsere keretében népszerű hazai hírességek veszik át egy-egy napra a főszerkesztői széket, hogy saját ihletésű tartalmaikkal lepjék meg a Noizz.hu olvasóit, és még többet áruljanak el saját magukról. Az első Terepcsere októbertől év végéig várja a Noizz követőit, többek között Dukai Regina, Varga Viktor és Rubint Rella részvételével.

A Terepcsere során havonta két híresség foglalja el a Noizz.hu főszerkesztői posztját, hogy egy-egy napra átvegye az uralmat a Noizz.hu felett és az ő elképzelései, útmutatásai alapján készüljenek el a tartalmak. A Terepcsere napján mindent visz a véleményvezér ízlése, személyisége és érdeklődési köre: a tartalomszerkesztés teljes mértékben az ő kezébe kerül – cikkekkel, videó interjúkkal, élő bejelentkezésekkel és természetesen erős közösségi média jelenléttel szórakoztatja majd a Noizz.hu látogatóit és saját követőit.

A Noizz.hu Terepcsere nemrég vendégül látta Páncsity Kata és Molnár Nini divattervezőket. Most azonban még magasabb fordulatszámra kapcsolnak: október 17-én Dukai Regina foglalja el a főszerkesztői széket és diktálja a tempót, a küldetés pedig jövő hónapban is folytatódik: november 8-án Varga Viktor zenész, november 22-én pedig Rubint Rella fitnesz influencer lép színre.

A véleményvezérek napindító értekezletét élőben közvetíti a Noizz.hu stábja a Facebookon, ezután pedig elszabadul a kontent-cunami: a Terepcsere sztárja átveszi az uralmat a cikkek, posztok és napi videóinterjúk felett. A sztorik folyamatosan pörögnek az Instagramon és a Facebookon is, majd a napot egy élő videó chat zárja le, melynek során a Noizz.hu követői választ kaphatnak kérdéseikre a vendég-főszerkesztőtől.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online trendmagazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter
vállalati kommunikációs menedzser
Ringier Axel Springer Magyarország Kft.
M: +36 30 606 7215
eszter.varga@ringieraxelspringer.hu

több