All Brands

Sajtóközlemények

Valentin-napi meglepetés NOIZZ módra

A Noizz.hu online magazin házhoz vitte a szerelmes üzeneteket

A Valentin-nap még a NOIZZ olvasótáborához tartozó digitális bennszülöttek, az úgynevezett connected generáció számára is a személyes emberi kapcsolatokról szól. Ezért a NOIZZ szerkesztősége úgy döntött, hogy a szerelmesek napján személyesen adja át az olvasók üzeneteit szívük választottjának. Romantikus országjáró körút vette kezdetét.

Február első napjaiban indította Valentin-napi üzenetküldő játékát a NOIZZ.hu online magazin, ezúttal azonban nem csak digitális tartalmat ígért olvasóinak: a leginkább szívhez szóló vallomásokat a magazin sárkányfigurája, a DragoNoizz személyesen adta át a címzetteknek az elmaradhatatlan szívdesszert kíséretében, lakjanak bármelyik csücskében is az országnak.

Bő egy hét leforgása alatt közel 200 szerelmes üzent érkezett a NOIZZ postaládájába, túlnyomórészt 18-25 éves hölgyektől, akik szívesen éltek a romantikus lehetőséggel. Közülük választotta ki a szerkesztőség azt a tíz legmeghatóbb szöveges küldeményt, amely február 13-án és 14-én Bács-Kiskun megyétől Komárom-Esztergomig, némi Somogyi kitérővel bejárta kis hazánkat, hogy végül célba érjen a nagy Ő-nél.

A hatás nem maradt el. Nézd meg videónkat!

https://www.youtube.com/watch?v=DBA0qATF9fs&feature=youtu.be

több

2017Dec05

A Ringier Axel Springer Magyarország digitális hirdetési felületeit az Ads Interactive képviseli

Online hirdetési felületeinek képviseletével bízza meg a Ringier Axel Springer Magyarország az Ads Interactive digitális sales house-t. A kiadóvállalat és a meghatározó hazai médiaértékesítő stratégiai együttműködése 2018. január 1-jétől indul.

A Ringier Axel Springer Magyarország kiszervezi a digitális termékeihez kapcsolódó sales és ügyfélkapcsolati tevékenységét, így 2018-tól az Ads Interactive Media Group értékesíti a Blikk.hu, a Blikk Rúzs, a Kiskegyed.hu, a Glamour.hu, a Noizz.hu, az Egészségkalauz.hu és a Recepttár.hu hirdetési felületeit.

Az együttműködés keretében az Ads Interactive képviseli a kiadó digitális termékeit a média ügynökségek irányában. A nyomtatott kiadványok és a BTL aktivitások sales tevékenységét, valamint a kiadó legnagyobb partnereinek kiszolgálását továbbra is a Ringier Axel Springer saját értékesítő csapata végzi. Közvetlen, nem ügynökségi ügyfelekkel mindkét értékesítési csapat egyaránt foglalkozik. A két fél szoros együttműködésben, közösen nyújt majd teljes körű és magas színvonalú kiszolgálást a RAS online felületein hirdető ügyfeleknek.

„A Ringier Axel Springer Magyarország és az online értékesítésre specializálódott Ads Interactive kínálatának összeillesztése akár átrendeződést is eredményezhet a piacon.” – foglalja össze a partnerség legfontosabb előnyét dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország ügyvezető igazgatója.

„Büszkék vagyunk arra, hogy a Ringier Axel Springer bennünket választott a feladatra. Az Ads Interactive számára egy meghatározó partnerség veszi kezdetét, melynek köszönhetően tovább erősíthetjük kapcsolatunkat a legnagyobb médiavásárló ügynökségekkel és ügyfelekkel.” – emeli ki Németh Iván, a sales house ügyvezető igazgatója.

„A Ringier Axel Springer számára kiemelten fontos az innováció, ezért olyan partnert kerestünk, aki technológiai szempontból is az újítók közé tartozik, egyúttal szignifikáns portfólióval bír. Az együttműködés lehetőséget ad nekünk arra, hogy magasabb fokozatra kapcsoljunk a digitális értékesítés terén, miközben arra koncentrálhatunk, amiben erősek vagyunk: a tartalomelőállításra, a kreatív szolgáltatásokra és az egyedi hirdetési megoldások kidolgozására.” – teszi hozzá Gerentsér Imre, a kiadóvállalat digitális üzletágának vezetője.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online trendmagazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

Az Ads Interactive-ról

Az Ads Interactive Magyarország egyik legnagyobb digitális értékesítési hálózata. Portfóliójában több, mint 100 kiadó 140 weboldala található. Fő célja, hogy mind kiadói oldalról, mind hirdetői oldalról azokat az értékesítés technológiai megoldásokat hozza el a partnerei számára, melyek maximálisan támogatják őket kampánycéljaik elérésében. Megoldásai között kiemelt szerepet kapnak az egyedi rich media-, a programmatic-, a natív- és videós megjelenések, melyek hirdetési lehetőségek széles skáláját biztosítják partnerei számára.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter
vállalati kommunikációs menedzser
Ringier Axel Springer Magyarország Kft.
M: +36 30 606 7215
eszter.varga@ringieraxelspringer.hu

Szakály Gergő
kommunikációs menedzser
Ads Interactive Network Kft.
M: +36 30 434 7969
gergo.szakaly@adsinteractive.hu

több

Erős digitális növekedés az Axel Springernél a harmadik negyedévben

Az EBITDA 13,0 %-kal növekedett az első kilenc hónapban / 7,0 %-kal magasabb árbevétel / A Digitális Média szerves növekedése 11,7 % és ez az üzletág generálta a csoport EBITDA-jának 77,1 %-át / Az igazgatóság megerősítette egész éves előrejelzését

Megjegyzés: Az átláthatóság kedvéért és a cégcsoport egyre erősödő nemzetközi jellege miatt, az Axel Springer 2017. harmadik negyedévében megváltoztatta üzletágai nevét. Üzleti tevékenységeinket mostantól Apróhirdetési Média (korábban Apróhirdetési Üzletág), Hírmédia (korábban Fizetős Üzleti Modellek) és Marketing Média (korábban Marketing Modellek) szegmensekre osztjuk. Az egyes szegmensek összetétele változatlan marad.

A harmadik negyedévben az Axel Springer folytatta az első hat hónap pozitív trendjét és minden szegmensben növelte az árbevételeit és az eredményét. A Csoport különösen sokat köszönhet a digitális üzleti modellek dinamikus növekedésének.  Ez az üzletág az első kilenc hónapban 11,7 %-os szerves növekedést produkált, és az összes árbevétel 70,6 %-át termelte meg. A digitális média EBITDA-ja 24,4 %-kal, 328,1 millió euróról 408,0 millió euróra emelkedett. A digitális üzletág részaránya a cégcsoport EBITDA-jában 77,1 %-ra nőtt (előző év: 72,4 %). A digitális tevékenységek erősödését a nemzetközi árbevételek is tükrözték. Ezek az adott időszakban 10,3 %-os növekedést produkálva 1.259,1 millió euróra emelkedtek (előző év: 1.141,4 millió euró), és így már a teljes árbevétel felét tették ki (49,3 %, előző év: 47,8 %). Összességében az Axel Springer az első kilenc hónapban 7,0 %-kal növelte árbevételeit, amelyek így 2.554,7 millió euróra rúgtak (előző év: 2.386,8 millió). Konszolidációs és árfolyamhatásokkal kiigazítva a cégcsoport 5,7 %-os árbevétel-növekedést ért el.

Az első kilenc hónap során a kamatok, adózás, és értékcsökkenési leírás előtti eredmény (EBITDA) egyszeri hatásokkal kiigazított értéke jelentős, 13,0 %-os növekedéssel elérte a 473,4 millió eurót (előző év: 419,0 millió euró). Ebben döntő szerepet játszott az Apróhirdetési Média szegmens 17,7 %-os EBITDA növekedése, és a Hírmédia szegmens 23,2 %-os EBITDA növekedése is.  A harmadik negyedévben pozitív hatást gyakorolt még az eredmény növekedésére a Marketing Média szegmens eredményének jelentős (+39,6 %) javulása is.
Ennek hátterében elsősorban az aufemin és az idealo portálok állnak. A Csoport EBITDA árrése az első kilenc hónapban 17,6 %-ról 18,5 %-ra nőtt.

A kilenc havi eredmény alapján az igazgatóság megerősítette az Időszakos Pénzügyi Beszámolóban közölt előrejelzését, amely 7-9 %-os EBITDA- és kiigazított eredménynövekedést prognosztizált az egész évre. Az Axel Springer továbbra is 4-6 %-os összesített árbevétel-növekedésre számít.

Dr. Mathias Döpfner, az Axel Springer SE vezérigazgatója így nyilatkozott: „Ismét valamennyi szegmensben növekedni tudtunk. Ennek a növekedésnek továbbra is a legerősebb motorja az Apróhirdetési Média. Nagy örömünkre szolgálnak ugyanakkor a Hírmédia szegmens emelkedő árbevételei és eredménye is. Ezen a téren a BUSINESS INSIDER folyamatos sikere és a hirdetési piac rendkívül pozitív fejleményei – különösen a BILD vonatkozásában – meghatározó szerepet játszottak. Az első kilenc hónap erősödő trendjei alapján optimisták vagyunk az idei év utolsó heteit illetően. Éppen ezért megerősítjük az előrejelzésünket.”

A digitális tevékenységek folyamatos bővülésének köszönhetően az Axel Springer alkalmazottainak száma az első három negyedév 4,0 %-os emelkedését követően 15.745-re nőtt (előző év: 15.143).

A kiigazított, konszolidált nettó jövedelem jelentős növekedése

Az egyszeri hatásokkal és a beszerzési árallokációk értékvesztésével kiigazított konszolidált nettó jövedelem az első kilenc hónap során jelentős, 17 %-os növekedést mutatott, és ezzel elérte a 244,4 millió eurót (előző év: 208,9 millió euró). Az egy részvényre eső kiigazított eredmény 16,1 %-kal 1,98 euróra emelkedett (előző év: 1,71 euró).  A kiigazítás nélküli konszolidált nettó jövedelem 163,4 millió euró volt (előző év: 363,4 millió euró). A csökkenést a Ringier Axel Springer Schweiz AG megalapításához és a CarWale előző évi eladásához kapcsolódó egyszeri hatások okozták. Az egy részvényre eső kiigazítás nélküli eredmény 1,29 euró volt, szemben az előző évi 3,23 euróval.

Tovább növekvő szabad cash-flow

Az első kilenc hónap során az Axel Springer az ingatlanügyletek hatását figyelmen kívül hagyva 71,7 %-kal, 268,5 millió euróra növelte szabad cash-flowját (előző év: 156,4 millió euró).
A növekedés alapját elsősorban az üzemi cash-flow javuló eredményeknek tulajdonítható jelentős emelkedése, a hosszú távú kompenzációs és átszervezési programok magas előző évi kifizetései és az érintett időszakban kifizetésre kerülő előző évi adóvisszatértések képezték. A nettó adósság mértéke 2017. szeptember 30-án 1.225,2 millió euró volt (2016. december 31.: 1.035,2 millió euró).
A meglévő 1.500,0 millió eurós hosszútávú hitelkeretből 2017. szeptember végéig 475,0 millió euró került felhasználásra (2016. december 31.: 680,0 millió euró). 2017. szeptember 30-án a sajáttőke aránya 39,6 % volt, szemben a 2016. év végi 40,9 %-kal.

Nőtt az üzletágak árbevétele és eredménye a harmadik negyedévben

Az Apróhirdetési Média szegmens árbevétele az első kilenc hónapban 15,5 %-kal emelkedett, és ezzel elérte a 745,3 millió eurót (előző év: 645,0 millió euró). Ez elsősorban az állás- és ingatlanportáloknak tulajdonítható. Ugyanakkor a számok alakulásában azok a konszolidációs hatások is szerepet játszottak, amelyek főként a Land & Leisure integrációjához köthetők. Konszolidációs és árfolyamhatásokkal kiigazítva az Apróhirdetési Média árbevételei 12,9 %-kal nőttek. A szegmens EBITDA-ja 17,7 %-os jelentős növekedéssel 307,6 millió euróra emelkedett (előző év: 261,4 millió euró). Az EBITDA konszolidációs és árfolyamhatásokkal kiigazított növekedése 15,4 % volt. Javuló, 41,3%-os EBITDA árrésével (előző év: 40,5 %) az Apróhirdetési Média továbbra is kiemelkedően jövedelmező ágazat maradt.

A Hírmédia szegmens a harmadik negyedévben is folytatta a pozitív irányú fejlődést. A kilenc hónapos időszak alatt a Hírmédia árbevételei 1,9 %-kal, 1.095,0 millió euróra nőttek (előző év: 1.075,1 millió euró). A döntő tényező itt a digitális üzleti modellek különösen a nemzetközi piacokon tapasztalható folyamatos növekedése és a BUSINESS INSIDER sikere volt. A hirdetési bevételek szintén kedvezően alakultak a harmadik negyedévben mind a digitális, mind pedig a print üzletágban, és így már kilenc hónap után elérték az előző évi szintet. Az EBITDA jelentős, 23,2 %-os növekedést produkálva elérte a 165,1 millió eurót (előző év: 134,0 millió euró), amiben az árbevételek növekedése és a költségek folyamatos alacsonyan tartása is fontos szerepet játszott. Konszolidációs és árfolyamhatásokkal, így az eMarketer előző évi kezdeti konszolidációjának hatásaival, kiigazítva a növekedés 15,1 % volt. Az EBITDA árrés az előző évi 12,5 %-ról 15,1 %-ra javult.

A Marketing Média szegmens árbevételei az adott időszakban 9,6 %-os emelkedéssel elérték a 669,5 millió eurót (előző év: 610,8 millió euró). Konszolidációs és árfolyamhatásokkal kiigazítva az árbevételek növekedése 11,8 % volt. Az első félév szerényebb teljesítménye után az EBITDA a harmadik negyedévben fellendült, és 39,6 %-os növekedést produkált.  Ez főként az eléréshez köthető marketingnek és a teljesítményalapú marketingnek volt tulajdonítható.

Ennek köszönhetően a kilenc hónapos időszak EBITDA-ja 56,3 millió euró lett szemben az előző évi 57,9 millió euróval. A szegmens EBITDA árrése 8,4 %, miközben ugyanez az érték az előző évben 9,5 % volt.

Megjegyzés: Ez a sajtóközlemény, a Vállalatcsoport fő számadatai és a Negyedéves jelentés német és angol nyelven elérhetőek az alábbi webcímen: www.axelspringer.com/9-m-2017

 

Az Axel Springer sajtókapcsolati referense:
Julia Sommerfeld
Tel: +49 30 2591 77613
julia.sommerfeld@axelspringer.de

több

Megérkezett a GLAMOUR-napok mobilapplikáció

A Ringier Axel Springer mobilappja az első kuponos alkalmazás a hazai magazinpiacon

A közkedvelt országos „shoppingünnep” minden alkalommal újdonságokkal rukkol elő, hogy növelje a vásárlói élményt. A GLAMOUR-napok most is újabb szintre lép: az október 12-15. között megrendezésre kerülő GLAMOUR-napok vásárlói már digitális kuponokkal felvértezve is nekivághatnak az e heti kedvezményvadászatnak, hiszen az októberi magazin és a hozzá tartozó kuponfüzet október 11-től már mobilapp formájában is megvásárolható az alkalmazás-áruházakban.

A mobilapp a legkedveltebb platformokon, iOS-en és Androidon várja mindazokat, akik a shoppingolás során is a digitális megoldásokat szeretik. Az egyelőre limitált kiadásban elérhető alkalmazás felhasználói ugyanúgy megkapják az októberi magazin teljes tartalmát és a hozzá tartozó kuponfüzetet, mint a nyomtatott változat kedvelői.

A kuponbeváltás módja egyszerű, gyors és biztonságos: a vevő kiválasztja és érvényesíti a felhasználni kívánt kupont, amit az eladó vizuálisan ellenőriz úgy, hogy a telefon mindvégig a felhasználó kezében marad, átadására nincs szükség. Az alkalmazás a kereskedők dolgát sem nehezíti meg, hiszen a digitális kupon ugyanolyan kóddal és információkkal rendelkezik, mint a nyomtatott változat. Az alkalmazásba és a kuponbeváltás folyamatába épített biztonsági elemek biztosítják az esetleges visszaélések kiszűrését, minimalizálását.

A GLAMOUR kiadója, a Ringier Axel Springer Magyarország által fejlesztett alkalmazás a hazai magazinpiac első olyan mobilappja, amely valós időben, biztonságosan és átlátható módon fedi le a virtuális kuponbeváltás teljes folyamatát – kiszolgálva ezzel nemcsak a digitális (tartalom)fogyasztók, de a GLAMOUR-napok kereskedő partnereinek igényeit is.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millennials célcsoporthoz szóló Noizz.hu online trendmagazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter
vállalati kommunikációs menedzser
M: +36 30 606 7215
eszter.varga@ringieraxelspringer.hu

több