All Brands

Sajtóközlemények

Filmcsillaggal, NASA-űrhajóssal és gladiátorral ünnepel a 25 éves Blikk

Új reklámkampánnyal ünnepli fennállásának 25. évfordulóját a vezető napilap, olvasótáborát pedig speciális születésnapi lapszámmal ajándékozza meg.

Március 1-jén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját a Blikk napilap, amely a jeles évforduló alkalmából új reklámkampánnyal lepi meg népes közönségét. A bulvárlap évek óta bevált reklámarcaival – Szabó Győző színésszel, Molnár Ferenc Caramel és Csobot Adél énekesekkel – dolgozik tovább a friss imidzs kampányban, amelynek létrejöttét alapvetően két cél vezérelte: egyrészt legutóbbi, két évvel ezelőtti reklámja után a Blikk most ismét arra emlékeztet, hogy a hiteles bulvárhírek megszínesítik mindennapjainkat, másrészt hűséges olvasóinak is megköszöni az elmúlt negyedszázad töretlen lelkesedését.

A reklámkampányban ezúttal is a Carbon Group Communication támogatja a vezető napilap kiadóját, a Ringier Axel Springer Magyarországot. A 13 mp-es imidzs spot a bulvárlap könnyed és szórakoztató stílusát, meghökkentő híreit tükrözi vissza: a tartalom beszippantja a közismert szereplőket, hogy átalakulva, a színes sztorik főhőseiként térjenek vissza az olvasófotelbe. Így fordulhat elő, hogy márciusban többet látjuk majd viszont Csobot Adélt Marilyn Monroe-ként, Caramelt NASA-űrhajósként, Szabó Győzőt pedig gladiátorként, mint bármilyen más fellépőruhában. Hiszen a kampány bőkezűen bánik majd a felületekkel: a tv-reklám bőséges közterületi jelenléttel – épülethálóval, országos óriásplakát mixszel és fővárosi járműreklámmal – egészül ki tavasz folyamán.

A reklámkampányhoz a Blikk hozzátesz még jó néhány extrát 25. születésnapja alkalmából: az ünnepi lapszám 4 oldalnyi exkluzív tartalommal készült és díszborítékos ajándékként érkezik a hűséges olvasókhoz a pénteki postával. A napilap hirdető partnerei sem maradnak meglepetés nélkül: könyvbe kötve kapják kézhez az elmúlt negyedszázad legsikeresebb címlapjaiból álló, és a Blikktől megszokott módon némi exkluzív információval dúsított albumot.

 

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, valamint a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport több mint 400 alkalmazottat foglakoztat, a svájci-német tulajdonú, Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a Ringier Axel Springer AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter

vállalati kommunikációs menedzser

Ringier Axel Springer Magyarország Kft.

M: +36 30 606 7215

eszter.varga@ringieraxelspringer.hu

több

A második világháború történetével folytatja bookazine sorozatát a Ringier Axel Springer Magyarország

Az első kiadvány sikere a termékvonal megerősítésére ösztönzi a kiadót

Tavaly novemberben dobta piacra első bookazine-ját a Ringier Axel Springer Magyarország. Az I. világháború történetét bemutató színes ismeretterjesztő kötet sikere felülmúlta a várakozásokat, ezért a kiadó úgy döntött, idén megerősíti ezt a termékcsoportját. Ma jelent meg a sorozat következő tagja, amely a II. világháború eseményeit dolgozza fel.

„A GEO magazinnál nyert tapasztalataink az mutatták, hogy a történelmi tematikára különösen nyitott az ismeretterjesztő irodalmat fogyasztó magyar olvasóközönség” – mondja Koszó-Stammberger Kinga, a Bookazine Bestseller sorozat főszerkesztője. Erre épített a kiadóvállalat, amikor tavaly novemberben piacra dobta az I. világháború történéseit és hatásait összefoglaló első bookazine-ját. A sok szemléltető ábrával, korabeli fotókkal és tartalmi kitekintésekkel tűzdelt színes ismeretterjesztő kiadványt várakozáson felüli érdeklődés övezte, ezért 2019-ben újabb négy kötet megjelenése várható.

A sorozat második tagja A II. világháború története címmel ma került a magazinárusok polcaira. "Kötetünkben részletesen áttekintjük a háború kulcseseményeit, Lengyelország lerohanásától Japán fegyverletételéig, de bemutatjuk a harci cselekmények utáni főbb momentumokat is, a haláltáborok felszabadításától, a nácik perbefogásán keresztül a hidegháború első jeléig. Ezúttal is a felnőtt olvasóközönséget célozzuk meg, hiszen háborúról van szó és kendőzetlenül mutatjuk meg a veszteségeket” – mesél a kötetről a főszerkesztő.

A bookazine formátum sikeréhez természetesen a műfaji jellemzői is nagyban hozzájárulnak, hiszen a kiadvány befogadható terjedelemben, látványosan ad átfogó képet egy-egy érdekes témáról, de figyel arra, hogy hasznos és értékes tartalmat nyújtson az olvasónak, mégpedig hitelesen és egyetlen helyen. Mindezzel többet tud kínálni a mai olvasónak, mint az internetes böngészés.

 

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, valamint a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR és a Profession.hu. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport több mint 400 alkalmazottat foglakoztat, a svájci-német tulajdonú, Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a Ringier Axel Springer AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter

vállalati kommunikációs menedzser

Ringier Axel Springer Magyarország Kft.

M: +36 30 606 7215

eszter.varga@ringieraxelspringer.hu

több

Szakmai díjban részesült a Blikk újságírója

A Blikk napilap főmunkatársa, Scherer Zsuzsa újságíró húsz éves színvonalas munkáját, kiegyensúlyozott és korrekt anyagait Média-díjjal ismerte el a Magyarországi Szóvivők Országos Egyesülete. Évente négy szakember részesül a díjban, Scherer Zsuzsa idén egyedüliként képviselte az írott sajtó területét. 
A díjakat az egyesület 2019. február 15-i jótékonysági bálján adták át.
 

Nyilvános rendezvényekkel és digitális médiaképzéssel erősített idén a Ringier Axel Springer Magyarország

B2B és B2C vonalon is nyilvános rendezvényekkel debütált 2018-ban a Ringier Axel Springer Magyarország. Két médiamárkája, a GLAMOUR és az EgészségKalauz.hu sikerrel indította útra első, saját szervezésű publikus rendezvényét. Eközben a kiadó Digital Media Campus képzése piaci igényekre adott választ nyolc alkalmas digitális márkamenedzsment tréningsorozatával, amely elsősorban marketingkommunikációs szakembereknek hasznos.

A GLAMOUR magazin magyar kiadása sikeresen importálta idén novemberben a Nyugat-Európában már olajozottan működő Beautyfesztivál koncepcióját: a belépőjeggyel látogatható kétnapos szépségbörzén exkluzív helyszínen sorakoztatta fel beauty márkák hadát, hogy kényeztető kezelésekkel, tanácsadással és szakmai előadásokkal örvendeztesse meg célközönségét. Két nap alatt közel kétezer látogató volt kíváncsi a szépségmennyországra, a rendezvény Instagram-termése közel 245 ezer embert ért el egy hétvége alatt.

Az EgészségKalauz.hu egészségportál szintén az év végi konferencia-szezonhoz csatlakozott Egészségmarketing az online médiában című rendezvényével. Egész napos szakmai programja már első nekifutásra teltházas lett: az egészségkommunikáció terén valós konverziót generáló digitális megoldások közel százötven vidéki és fővárosi szakembert vonzottak.

Szintén 2018-ban helyezte piaci alapokra Digital Media Campus (DMC) képzését a Ringier Axel Springer Magyarország. A kifejezetten gyakorlati ismeretekre fókuszáló négyhónapos tréning elsősorban a marketingkommunikáció területein dolgozó szakembereknek segít abban, hogy magabiztosan mozogjanak a digitális platformok világában és a legjobban hasznosítsák azok funkcióit a mindennapi márkamenedzsmentben. „Nagyon kitágította a gondolkodásomat az a sok praktikus információ, amivel itt találkoztam. Új ötletekre, megoldásokra inspirál a munkámban és tanultam olyat is, amit kis idő elteltével már egy konkrét szituációban felhasználtam” – mondta a Digital Media Campus képzés legfontosabb hozadékáról Szabó Rita, az AUDI HUNGARIA Zrt. vállalati kommunikációjának munkatársa.

A jegyértékesítéssel, illetve képzési díjjal járó rendezvények sikeres beindítása ugyan még nem jelenti új üzletág létrejöttét a Ringier Axel Springer Magyarországon belül, de a publikus B2B és B2C események hosszú távon sikeres kiegészítői lehetnek a kiadóvállalat alaptevékenységének. 
 
A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online magazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

 

több