All Brands

Sajtóközlemények

2017Apr19

Blikk Esték címmel indít egyetemi rendezvénysorozatot a Ringier Axel Springer

Egy évvel a választások előtt a „Merre tovább, Magyarország?” kérdésre keresi a választ csütörtök este három, alapjaiban más világnézettel rendelkező szakértő az Edutus Házban. Az interaktív pódiumbeszélgetés-sorozat szervesen illeszkedik a 2 évvel ezelőtt megújult Blikk.hu felület tematikájába, amelyben a bulvár témák mellett hangsúlyos szerepet kapnak a közéleti témák is.

A Blikk Esték első beszélgetésében egy politikai témát dolgoznak fel a részvevők. Egy évvel a választások előtt azokra a kérdésekre keresik a választ, hogy melyek Magyarország kilátásai a közeljövőben, reális-e egy új politikai erő feltűnése, illetve mikor mondja majd azt a magyarok többsége, hogy jobban él, mint a rendszerváltás előtt? A véleményét három, merőben más nézetet valló vendég ütközteti majd: Török Gábor, politológus és egyetemi docens; Ceglédi Zoltán politikai elemző; és Mráz Ágoston Sámuel, a Nézőpont Intézet alapító-igazgatója. A házigazda szerepét Szirmay Dávid, a Blikk főszerkesztő-helyettese látja el, aki egy reprezentatív felmérés meglepő eredményeit is bemutatja a jelenlévőknek és a Blikk.hu Facebook oldalán látható élő közvetítés nézőinek.

A rendezvénysorozat későbbi állomásain is komoly témákat járnak körbe a szakértők: májusban a sikeres fiatal vállalkozókról, szeptemberben a robotikáról és mesterséges intelligenciáról, novemberben pedig a fiatalokat is érintő HR problémákról lesz szó. A tematika és a helyszínválasztás - az első esemény az Edutus Házban, a későbbiek pedig különböző Egyetemeken kaptak helyet - is azt a váltást hivatott erősíteni, amelyben a Blikk.hu hírportálként, új szolgáltatásokkal jelenik meg, ahol a bulvár mellett számos más témával találkozhatnak az olvasók.

„Az elmúlt 2 évben többször is bizonyíthattuk, hogy nem csak a bulvárban, de a politikában és más komoly témákban is megállja a helyét a Blikk és a Blikk.hu. A Blikk Esték célja, hogy egy új eszközzel is bizonyítsuk: a nehezebb kérdéseket is meg lehet közelíteni olyan módon, hogy egyszerre legyünk érthetőek és hitelesek a párbeszédben” – mondta Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfólió-igazgatója.

Ingyenes regisztráció az első beszélgetésre: Merre tovább Magyarország?

Időpont: 2017. március 30. 18 óra

Helyszín: Falk1 EDUTUS Rendezvényház, 1055 Budapest, Falk Miksa u. 1.

több

Letöltések

2017Jan12

Változások a Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportnál

2017. januárjától a Ringier Axel Springer Magyarország Hirdetés és marketing igazgatósága különválik, két önálló igazgatóságként működik a továbbiakban. A hirdetési csapatot az újonnan érkező Békés Miklós (42) vezeti a hirdetési igazgatóként, a marketing igazgató Holczer Angéla (28), korábbi marketingkommunikációs koordinátor lett.

~~Békés Miklós a RAS Magyarország Kft. és a Blikk Kft. portfóliójába tartozó print és online termékek hirdetési bevételeiért felelős, elsődleges feladata a print értékesítési kompetenciák és eredmények további fejlesztése mellett a cégcsoport portfóliójába tartozó online termékek hirdetési piaci jelenlétének erősítése.

A szakember az értékesítés területén szerzett 20 éves tapasztalattal csatlakozik a Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoporthoz. Több vezető pozíciót töltött be olyan cégeknél, mint a British American Tobacco, ahol az üzletfejlesztésen és értékesítési csapatok vezetésén kívül magyarországi és nemzetközi projektekben vett részt sikeresen, az Arkon Zrt. (ingatlan.com, köpönyeg.hu), ahol digitális termékek értékesítésben szerzett tapasztalatot, valamint a Metro Kereskedelmi Kft. értékesítési csapatát vezette.

Az újonnan létrejövő Marketing igazgatóság a Hirdetési igazgatósághoz hasonlóan közvetlenül az operatív ügyvezető igazgatóhoz, Dr. Király Máriához tartozik.

Holczer Angéla a Ringier Axel Springer jogelődjénél kezdte pályáját, majd a Big Fourban üzleti tanácsadás területén szerzett tapasztalatot. 2013-ban csatlakozott újra a RAS marketing osztályához, feladata a kiadó print és online termékeihez kapcsolódó kommunikációs és kutatási projektek vezetése volt. A továbbiakban a Marketing igazgatósághoz tartozik az ATL, BTL és a kutatás B2B és B2C területen egyaránt.

Dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport CEO-ja: üdvözlöm Békés Miklóst hirdetési igazgatói pozíciójában, valamint gratulálok Holczer Angélának a kinevezéséhez és nagyon sok szakmai sikert, kiemelkedő eredményeket kívánok nekik.

több

2016May02

Gedei Norbert lett a Blikk új főszerkesztője

2016. május 2-től Gedei Norbert (42) lesz a Blikk új főszerkesztője. Kolossváry Balázst (43) váltja pozíciójában, aki 18 év után hagyja el a Blikket, közel 2 évig volt a piacvezető napilap főszerkesztője.

Gedei Norbert lesz a felelős a Blikk napilapért és a Blikk.hu online portálért. 1998-ban kezdte pályáját a Vasárnapi Blikk rovatvezetőjeként, 2009-től a Blikk főszerkesztő-helyettese.
Dr. Bayer József, a Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport CEO-ja: „Köszönöm Balázsnak az áldozatos és nagyszerű munkáját, amit a Blikk integrációjában és megújításában, valamint a Blikk.hu felfuttatásának érdekében végzett. Nagyon sok sikert és boldogságot kívánok neki a jövőben. Ugyanakkor üdvözlöm Gedei Norbertet főszerkesztői pozíciójában és nagyon sok szakmai sikert kívánok neki.”

több

2016Feb18

A Ringier Axel Springer Media AG új vezetői teamje megkezdi működését