All Brands

Árlisták, ütemezések, méretek

NOIZZ

Termékleírás és hirdetési árlista

A Noizz.hu a „connected” generációnak – a C generációnak – szól. Ők azok a városi fiatalok, akik nem tudnak élni az internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással, a legkülönbözőbb forrásokból inspirálódnak és tájékozódnak. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. A Noizz.hu tartalmai között csak és kizárólag a legmenőbb témák szerepelnek. Tematikájának legfontosabb pillérei a városi élet és divat, a C generáció hangja és a hype culture, de rendszeres anyagai között megtalálhatók a közéleti témák, kultúra, és persze a hírességekről szóló hírek is.

Célcsoport:
18-36 év közötti városi életet élő fiatalok, akiket a legmenőbb újdonságok érdekelnek: az utcai divat, a hype culture. Ragaszkodnak a folyamatosan online kapcsolathoz, tehát mindig „connected” módban élnek. Innen ered a "C generáció" elnevezés.

Hirdetői előnyök:
A C generáció érdeklődésének felkeltésével bármelyik márka képes lehet arra, hogy igazán nagy népszerűségre tegyen szert.

Látogatottság:  
RU [havi] 634 494
forrás: DKT OLA 2017 augusztus
 

több

EgészségKalauz.hu

Termékleírás és hirdetési árlista

A www.egeszsegkalauz.hu az egyik legdinamikusabban növekvő egészségügyi és életmód szájt. Célja, hogy egészség-betegség, gyógyszerek és egyéb gyógymódok témakörében korrekten, igényes megjelenéssel tájékoztassa a betegeket és az egészségükért tenni akaró olvasókat – fiatalokat és idősebbeket, nőket és férfiakat egyaránt.

Szerkesztőség:

RAS Digitális Igazgatóság
Nagyenyed utca 8-14.
1122 Budapest
Magyarország
info@egeszsegkalauz.hu

Főszerkesztő:

Simon Izabella

LÁTOGATOTTSÁG:

RU: 569 990
PV: 1 630 090

2017 augusztus, forrás: Gemius dkt

Hirdetői előnyök:
Az EgészségKalauz.hu cikkeivel és szolgáltatásaival egyszerre elérhetőek az életvezetési tanácsok, az egészség, gyógyászat, wellness és gyógyítás téma iránt érdeklődő 25 éven felüli laikus olvasók és a szakmai közönség is.
Az olvasói szokásokat és a hirdetői igényeket az oldal struktúrája kiválóan kiszolgálja, hiszen a rugalmas, címkék alapján létrehozható rovatok és alrovatok felületein tematikusan is elhelyezhetők a hirdetői tartalmak. Ezzel még pontosabb és relevánsabb konverziót tudunk nyújtani. Számos olyan felülettel rendelkezünk, amely innovatív hirdetői megoldásokat is lehetővé tesz (például Orvos válaszol, Betegséglexikon, Gyógyszerkereső, Kalkulátorok, Videórendelő, Facebook Live Stream, YouTube videók).

több

Extra ajánlataink

www.pladform.hu

Portfólió 2017

Termékjellemzők
Hirdetési árlista