All Brands

Értékesítési rekordot döntött áprilisban a GLAMOUR

A stílusmárka őrzi vezető szerepét a glossy magazinok piacán

A Matesz 2018 első negyedéves jelentése szerint a GLAMOUR továbbra is őrzi vezető pozícióját az auditált, havonta megjelenő glossy női magazinok piacán (1). A stílusmárka ezen túlmenően értékesítési rekordot döntött áprilisban – több, mint kétszázezer példányt adtak el belőle (2).

Több mint kétszázezres értékesített példányszámmal a GLAMOUR áprilisi lapszáma értékesítési csúcsot ért el. Az eredmény a magazin értékesített print, valamint mobilapplikáción keresztül értékesített digitális kiadását is magában foglalja. A kétszázezres eladott példányszám álomhatárnak tűnik a nyomtatott női havilapok esetében, hiszen afeletti értékesítést az elmúlt több mint 10 évben nem ért még el auditált női havi magazin Magyarországon (3).
 
„Az áprilisi értékesítési rekord elsősorban a GLAMOUR-napoknak köszönhető, hiszen a kedvezményekre jogosító kuponfüzetet a legtöbb vásárló továbbra is a print magazin mellékleteként szerzi be. Ezzel együtt dinamikusan nő az érdeklődés a kuponos mobilapplikációnk iránt is, amelyet idén tavasszal már több mint harmincezren töltöttek le a GLAMOUR-napok hetében. Ezzel az alkalmazásunk két app áruházban is heti favorit lett.” – mondta Tóth-Császár Gergely, a Ringier Axel Springer Magyarország magazin üzletágának kiadóigazgatója.

A legfrissebb Matesz adatok azonban arról is tanúskodnak, hogy a divatmagazin iránti kereslet nem csak a shoppingmaraton ideje alatt erős: a GLAMOUR az idei első negyedévben megőrizte vezető pozícióját a hazai glossy magazinok szegmensében, az egyedüli olyan lapként, amely húszezer példányszám feletti átlagos értékesítést ért el (4).

Maróy Krisztina főszerkesztő szerint a zsugorodó magazinpiacon ez a teljesítmény alapvetően a márka szilárd alapfilozófiájához illeszkedő konzisztens szerkesztői munkának, valamint a brand multiplatform jelenlétének köszönhető. „A GLAMOUR egy önazonos márka, amely számos felületen egyszerre van jelen: a print magazinon kívül aktívak vagyunk a közösségi médiában, közkedvelt eseményeink pedig – mint amilyen a GLAMOUR-napok, a Gardróbfrissítés, a Women of The Year, vagy a Glammies beauty díj – mára önálló almárkákká értek, saját rajongótáborral. A legfontosabb viszont a releváns tartalom, amely reflektál a márka követőinek valódi érdeklődésére. Mindezekre nagy hangsúlyt fektetünk és ez meghozza a gyümölcsét” – foglalja össze a sikertényezőket a főszerkesztő.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millennials célcsoporthoz szóló Noizz.hu online trendmagazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter
vállalati kommunikációs menedzser
M: +36 30 606 7215
eszter.varga@ringieraxelspringer.hu

 

(1) Matesz 2018. 1. negyedéves jelentés alapján, aktívan értékesített példányszám az auditált, havonta megjelenő glossy női magazinok piacán
(2) A Ringier Axel Springer Magyarország saját adata, 2018 áprilisi lapszám, a GLAMOUR magazin valaha volt legmagasabb, egy megjelenésre jutó értékesítése (print értékesítés és mobilapplikáción keresztüli értékesítés együttvéve)
(3) A Matesz auditált adatbázisában elérhető nyilvános adatok alapján, a havi megjelenésű női magazinok szegmensében, 2005. 1. negyedévtől 2018. 1. negyedévig terjedő időszakban.
(4) Matesz 2017. 4. negyedéves és 2018. 1. negyedéves jelentések alapján, aktívan értékesített példányszám.