All Brands

Első születésnapját ünnepli a Noizz.hu

Egy évvel ezelőtt indult el Magyarországon a Noizz.hu, a Ringier Axel Springer kiadó online médiaszolgáltatása, amely a digitálisan fejlett fiatal nemzedékhez szól. Az online magazin tartalmait ma már 200 ezres közösségi tábor követi és több mint 1 millió unique user fogyasztja havonta.

A számos európai országban – hazánkon kívül Németországban, Lengyelországban, Szlovákiában, Szerbiában és Romániában – sikeres Noizz márka az állandó online kapcsolatban lévő, városi életmódot élő fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divatra, életmódra és kultúrára koncentrál, élő közvetítésekkel jelent a fesztiválokról és a legnagyobb bulikról.

„A Noizz.hu azzal a céllal jött létre, hogy elsődleges tartalomforrás szerepét töltse be a digitális generáció számára, ha az urbánus életmóddal és trendekkel kapcsolatos hírekre kíváncsi. Jó úton járunk, hiszen a statisztikák szerint már minden ötödik nagyvárosi fiatalt elérünk ” – mondta Gerentsér Imre, a Noizz.hu-t kiadó Ringier Axel Springer Magyarország online portfóliójának igazgatója.

Az oldal havi egyedi látogatószáma töretlen emelkedést produkálva 2018 tavaszára már meghaladja az 1,1 milliót.  Ezzel a teljesítménnyel a Noizz.hu belépett az olyan online magazinok ligájába, mint a Player.hu, a GLAMOUR Online vagy a Joy.hu. Mindeközben a Noizz jól teljesít a közösségi médiában is: követőtábora 200 ezer fölé duzzadt a Facebook-on, YouTube videói eddig összesen mintegy 2,7 millió megtekintést produkáltak.

„Az elmúlt egy év alatt rengeteg friss tudást szereztünk a magyar C-generációs fiatalok preferenciáiról a médiafogyasztási platformokat, formátumokat és tartalmakat illetően is. A Noizz.hu weboldal mellett a célcsoport a YouTube csatornánkat és Noizz Food Facebook oldalunkat kedveli leginkább. Tarolnak a párkapcsolattal és a lelki élettel foglalkozó cikkeink, a filmes és sorozatokról szóló anyagaink, de nagy sikert érnek el a fashion blogjaink éppúgy, mint a sztárokkal készült videós interjúink. Új színt vittek tartalmaink közé az autós tesztek és a nyári fesztiválközvetítések” – foglalja össze a tapasztalatokat Szokol Martin főszerkesztő.

A Noizz legsikeresebb tartalmai öt-tízezer közösségi megosztást is elérnek. Az elmúlt egy év rekorder anyagai között future tech beszámolók, social médiáról szóló tartalmak, véleménycikkek és állatvédelmi kezdeményezések is szerepeltek.

A Noizz.hu a connected nemzedék szakértője kíván lenni. Ezért a jövőben rendszeres, független reprezentatív kutatásokkal térképezi fel a digitális generáció folyamatosan változó igényeit, nagyszabású rendezvényekben gondolkodik, és tovább erősíti saját gyártású vlogjait.

A Noizz.hu-ról

A Németországban, Lengyelországban, Szerbiában, Romániában, Szlovákiában és Magyarországon is saját szerkesztői csapattal működő Noizz a Ringier Axel Springer digitális tartalomszolgáltatása, amely összesen közel 8 millió felhasználót ér el. A fiatalokból álló szerkesztőség friss és személyes hangvételével, formabontó tartalmaival elsősorban az urbánus életmód iránt érdeklődő tinédzser és fiatal felnőtt célcsoportot szólítja meg, amely jellemzően már nem, vagy csak részben fogyaszt hagyományos sajtótermékeket.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online trendmagazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter
vállalati kommunikációs menedzser
Ringier Axel Springer Magyarország Kft.
M: +36 30 606 7215
eszter.varga@ringieraxelspringer.hu