All Brands

Egy év alatt megsokszorozta elérését az EgészségKalauz.hu

Saját gyártású infóvideókkal hódít az egészségportál a közösségi médiában

Egy év telt el azóta, hogy az EgészségKalauz.hu a Ringier Axel Springer Magyarország portfóliójába került. Az egészségportál azóta megsokszorozta elérését és ismertsége is javult: napi 41.000 egyedi látogatószámmal, 70.000 fős közösségi követőtáborával és saját gyártású infóvideóival egyike a legismertebb hazai egészségügyi tematikus weboldalaknak.

2017 év elején a Ringier Axel Springer Magyarország úgy döntött, hogy médiakínálatát egy egészségportállal gazdagítja. Így éppen egy évvel ezelőtt, 2017. március 19-én már a Ringier Axel Springer égisze alatt kezdte legfrissebb tartalmait publikálni az EgészségKalauz.hu az egészséges életmód iránt érdeklődőknek.

A megváltozott médiafogyasztói szokásokat kiszolgáló újmédiás tartalmaknak és a vizuális frissítésnek köszönhetően az elmúlt tizenkét hónap alatt az EgészségKalauz.hu komoly eredményeket ért el. Egyedi látogatószáma megháromszorozódott, 13.000 RU-ról napi 41 000 RU-re, Facebook rajongóinak tábora pedig duplájára ugrott: jelenleg, 2018 márciusában, mintegy 70.000 főt számlál.

A portál támogatott ismertsége is javult az elmúlt év során: a Szinapszis Piackutató Intézet 2018 márciusában bemutatott felmérése szerint a laikus olvasóknak szóló egészségügyi website-ok rangsorában az EgészségKalauz.hu az előkelő 3. helyen áll a páciensek és az orvosok említéseiben egyaránt, osztozva a dobogón a legnagyobb, évtizedek óta működő tematikus portálokkal.

A Ringier Axel Springer-portfólió négy lapjában – a Blikk napilapban, a Blikk Nők magazinban, a Kiskegyedben, valamint a tvr-hét műsorújságban – megjelenő havi Egészségkalauz melléklet még nagyobb olvasottságot és országos lefedettséget biztosít az egészségügyi tartalmaknak. Így, portfólió szinten, havonta mintegy 3 millió olvasót ér el a termék.

Az EgészségKalauz.hu egyedi tartalmát azok a saját, Ringier Axel Springer-gyártású rövid egészségügyi és életmód tematikájú infóvideók jelentik, amelyekkel a website elsőként és ebben a médiapiaci szegmensben egyelőre egyedüliként jelent meg 2017-ben. Az infóvideók látványosan, szemléletesen és könnyen követhetően mutatják be az egészségügyi hiányállapotokat, problémákat és kezelésük módját – természetesen a páciensek szemszögéből.

2018 tavasza teljes modernizációt hoz az EgészségKalauz.hu számára. Ennek részeként teljes dizájnváltásra és tartalmi átstrukturálásra kerül sor, ugyanakkor a site megőrzi legsikeresebb szolgáltatásait és a jövőben még több videós ismertető anyaggal jelentkezik.

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoportról

A Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport hazánk egyik vezető médiavállalata. Portfóliójába olyan erős márkák tartoznak, mint a piacvezető Blikk, a Blikk.hu, a népszerű Kiskegyed, a jól ismert GLAMOUR, valamint a Profession.hu. A kiadványok köre 2017-ben kiegészült a millenniumi célcsoporthoz szóló Noizz.hu online trendmagazinnal. A budapesti székhelyű Ringier Axel Springer Magyarország cégcsoport Közép-Kelet-Európa vezető integrált multimédia vállalata, a svájci-német tulajdonú Ringier Axel Springer Media AG leányvállalata.

Sajtókapcsolat:

Varga Eszter
vállalati kommunikációs menedzser
Ringier Axel Springer Magyarország Kft.
M: +36 30 606 7215
eszter.varga@ringieraxelspringer.hu